De laatste loodjes

6 februari 2019 - Arnhem, Nederland

Oh, wat hebben we het druk!

Onze kamers leeghalen voor de dames die onze kamers onderhuren, bedrijven bezoeken, en alle last minute dingen die we nog moeten regelen. Maar eerst nog even een snelle update...

Ons visum mogen we gelukkig aankomende maandag oppikken in den Haag, na lang wachten hebben we gelukkig net op tijd de nieuwe brief vanuit Indonesië gekregen waarnaar we tussen onze tentamens door (deze keer apart van elkaar) de aanvraag konen indienen. En gelukkig was hij deze keer okey!!

Afgelopen weekend hebben we voor het eerst bij elkaar op 1 kamer geslapen gelukkig ging dat goed, want we zullen nog wel een aantal nachtjes met elkaar doorbrengen. Siri had me gewaarschuwd dat ze nog weleens snurkt maar daar geloof ik niets van, ik heb als een roosje geslapen. Ook hebben we elkaars ouders ontmoet, erg leuk om het verschil te zien tussen de aanpak van onze ouders (mijn pa en ma zijn denk ik al een beetje gewend dat ik soms wat spannends doe).

Na het weekend mochten we samen naar de GGD (wat een feest) en heb ik de laatste inentingen gehad, Siri mag er nog eentje in Jakarta halen (better safe than sorry). Daarna vliegensvlug naar Van Hall voor een meeting om de stand van zaken te bespreken en zijn we naar Zutphen geweest bij Roodbont Publishers die ons weer opdrachten hebben gegeven om uit te voeren op de scholen. Dinsdag ben ik in m'n eentje in peusje (wat ga ik m'n oude bakkie missen) naar Assen gecrossed om Uniform Agri te bezoeken, dit bedrijf heeft management programma's op agrarisch gebied en ik mag voor hen uitzoeken of hun app voor kleine veehouders daar toegepast kan worden. Erg leuk en positief allemaal. Ik heb er in ieder geval erg veel zin in!!

Voor de komende week staat er nog veel te veel op de planning maar we gaan het maar allemaal proberen voor elkaar te krijgen. Voor mijzelf is het afscheid nemen wel een puntje, maar ik moet mezelf blijven vertellen dat we over dik 5 maanden gewoon weer op Hollandse bodem staan. Nu weer snel verder met opruimen;)

Tot snel!

Liefs,

Nicolien

1. Gert-Jan Van Der Horst:
    6 februari 2019
    Succes
  2. Will van Voskuilen:
    11 februari 2019
    Goede reis gewenst! En een onwijs mooie, leerzame stage op een bijzondere plek. Alle goeds!
  3. Marcel van Oijen:
    11 februari 2019
    Goede reis gewenst!! Ik kijk uit naar je volgende up-date.